Veel gestelde vragen
Wij hebben ons uiterste best gedaan om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden, maar het kan natuurlijk voorkomen dat het antwoord op jouw vraag er nog niet tussen staat. Is dit het geval?
Geen zorgen! U kunt altijd contact opnemen met Passion & Pride door middel van het contactformulier of door een mail te sturen naar info@passionpride.nl.
Veelgestelde vragen:
Hoe kom ik in contact met jullie?
U kunt contact opnemen door middel van het contactformulier in te vullen op onze contactpagina of door rechtstreeks een mail te sturen naar info@passionpride.nl
Hoe kan ik een klacht of suggestie doorgeven?
U kunt uw klacht of suggestie indienen door middel van het contactformulier in te vullen op onze contactpagina of door een mail te sturen naar info@passionpride.nl
BESTELLEN & VERZENDEN:
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Producten die op werkdagen vóór 21:00 uur besteld zijn worden dezelfde dag verzonden.
Ontvang ik een track & trace als ik een bestelling heb geplaatst?
Ja! Zodra de bestelling is ingepakt ontvang je een email met de track & trace gegevens zodat je de bestelling kunt volgen.
Wanneer is verzending gratis?
Bij bestellingen vanaf € 50 in Nederland en België betaald Passion & Pride de verzendkosten!
Tip: bestel samen met je mede PSV'ers om verzendkosten te
vermijden.
Zijn alle prijzen inclusief BTW?
Ja! Alle prijzen op de website worden getoond inclusief de BTW. Verzendkosten en eventuele kortingen worden bij de check-out berekend.
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
U kunt bij ons veilig betalen door middel van iDEAL.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Nee, wij doen alleen aan verzenden.
Verzenden jullie ook naar het buitenland, bijvoorbeeld België?
Ja! Wij verzenden uitsluitend naar Nederland & België. Daarbuiten is het niet mogelijk om een bestelling te laten bezorgen.
Waar kan ik een kortingscode toevoegen?
Indien er een kortingscode actief is kan deze worden toegevoegd tijdens de checkout in je winkelmandje.
RETOURNEREN:
Tot hoeveel dagen mag ik mijn bestelling retour sturen?
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst te
retouneren. Meer informatie over het retourneren van bestellingen kunt u vinden op onze retourpagina.
Hoe stuur ik mijn bestelling retour?
Vul uw gegevens in op onze retourpagina. Meer informatie over het retourneren van bestellingen kunt u vinden op onze retourpagina.
Mijn bestelling is kapot of niet compleet, wat moet ik doen?
Neem contact met ons op door middel van het contactformulier in te vullen op onze contact of retourpagina, of door een mail te sturen naar info@passionpride.nl
ARTIKELEN:
(Lees eerst de productomschrijving, wij doen ons uiterste best om hierin
zoveel mogelijk informatie te verwerken)
Wat is een ‘Ultra Destructable’ sticker?
Onze Ultra Destructable stickers zijn gemaakt van een materiaal
dat in hele kleine stukjes breekt wanneer je het probeert te verwijderen. Dit materiaal maakt het lastig de stickers te verwijderen.
Wat is een ‘uitgesneden’ sticker?
Onze speciale 'uitgesneden stickers' zijn voorzien van een vrije vorm en hebben dus geen achtergrond.
Hoe is de pasvorm van jullie kleding?
Bekijk per gewenst kledingstuk de maattabel. Deze kun je vinden in de productomschrijving. Bij twijfel kunt u altijd contact met ons opnemen.
MIJN ACCOUNT:
Hoe maak ik een account aan?
U kunt een account aanmaken door rechtsboven op het icoontje (poppetje) te klikken of door op 'account' te klikken in de navigatie balk.
Wat zijn de voordelen van een eigen account?
Met een eigen account slaan we je gegevens op (o.a. naam + adres) waardoor je tijdens je volgende bestelling je gegevens niet opnieuw hoeft in te vullen. Ook kunt u in mijn account een overzicht vinden van voorgaande
bestellingen op de site van Passion & Pride.
Wat doen jullie met mijn gegevens?
Wij verwerken uw persoonsgegevens voor de acceptatie van uw
bestelling, uitvoering van overeenkomsten met u en relatiebeheer.
Persoonsgegevens kunnen ook door ons worden gebruikt om contact met u op te nemen indien dit nodig is. Voor meer informatie bekijk onze privacypagina.
OVERIGE VRAGEN:
Ik heb een idee/ontwerp/verbetering wat ik graag terugzie op jullie webshop, waar kan ik terecht?
Laat het ons weten door het invullen van het contactformulier op
onze idee & ontwerp pagina, of stuur een mail naar info@passionpride.nl. Wanneer een uitvoering plaatsvindt, zullen we onze dank zeker laten blijken door het opsturen van één of meerdere producten, eventueel naar keuze!
Hoe doe ik mee met de winacties van
Passion & Pride?
Tijdens iedere uitwedstrijd van PSV in de Eredivisie (met enkele uitzonderingen daarbuiten) wordt er uitsluitend op het Passion & Pride Facebook kanaal een winactie gehouden. U kunt meedoen door middel van de rust- en eindstand van de betreffende wedstrijd te voorspellen. Bij meerdere correcte voorspellingen zal
de winnaar door middel van een loting gekozen worden.
Wanneer is er weer een Villa-verkoop?
Sporadisch staan wij tijdens wedstrijddagen in de Villa Fiesta met Passion & Pride artikelen. Dit wordt op voorhand altijd gecommuniceerd via onze social media kanalen
(Instagram, Facebook). Houd deze dus goed in de gaten voor meer informatie!
Meer informatie omtrent Passion & Pride kunt u vinden via onderstaande pagina’s:
- Contact
- Bestellingen & verzending
- Retourbeleid
- Privacybeleid
- Algemene voorwaarden
- Ideeën & ontwerpen